Διαδικτυακές συναντήσεις ΚΕ.Π.ΚΑ. με Ενώσεις Καταναλωτών για τον εντοπισμό των αναγκών τους στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος DashBoarD

Στις 7 και 8 Οκτωβρίου 2025, πραγματοποιήθηκαν δύο διαδικτυακές συναντήσεις του ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών, με τέσσερεις τοπικές Ενώσεις Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ. Δυτικής Μακεδονίας, Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας, ΙΝΚΑ Δωδεκανήσου και Καταναλωτική Συνείδηση), στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος DashBoarD – Debt Advice Services Heading the Breaking of a Debt loop) –  Συμβουλευτικές υπηρεσίες για υπερχρεωμένα νοικοκυριά.

Οι συναντήσεις αυτές, στόχευαν στον εντοπισμό των αναγκών των τεσσάρων Ενώσεων Καταναλωτών, ώστε το ΚΕ.Π.ΚΑ. να αντιμετωπίσει αυτές τις ανάγκες μέσω του DashBoarD. Οι εκπρόσωποι των τεσσάρων Ενώσεων, δήλωσαν ότι υπάρχει ανάγκη εκπαίδευσης των στελεχών τους, καθώς και των καταναλωτών στην περιοχή τους.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. προγραμματίζει σεμινάριο για τα στελέχη των Ενώσεων Καταναλωτών, ώστε να αποκτήσουν τη γνώση για να συμβουλεύουν τους καταναλωτές για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του χρέους. Οι ανάγκες των τεσσάρων Ενώσεων Καταναλωτών που εντοπίστηκαν κατά τη διάρκεια των δύο συναντήσεων, θα αποτελέσουν τμήμα αυτής της εκπαίδευσης.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ., επίσης, προγραμματίζει σεμινάρια για καταναλωτές με σκοπό την καταπολέμηση του χρηματοοικονομικού αναλφαβητισμού.

Οι ημερομηνίες των σεμιναρίων θα οριστούν σε συνεργασία με τις τέσσερεις Ενώσεις Καταναλωτών.

Η Πρόοδός σας

0 από 1 ενότητες ολοκληρώθηκαν

Μην αφήνεις το χρέος να σε κρατά πίσω.
Κάνε το πρώτο βήμα σήμερα.